Våra garantier

Givetvis har vi garanti på våra produkter.

Läs mer om våra garantitider här.
Mora Armatur Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Jag såg din fråga i ett annat mejl och ditt ärende är nu hos vår service & reklamations avdelning. Som hör av sig till er.

    Mvh
    Per-Erik
    Per-Erik Kundsupport
  • Hej!
    I mars 2019 fick vi ett nytt kök monterat av Electrolux home. Vi hade valt en kökskran av ert märke. Tyvärr är vi inte nöjda med denna, då vi upplever att den är väldigt "trög". Dock inte alltid, men väldigt ofta. Detta innebär att man får ta i och då öppnas den för mycket och man blir alldeles blöt. Vi har tagit upp detta med köksleveratören, som säger att det inte är något fel på den. Hur går vi nu till väga för att reklamera den?
    Vänligen,
    Anna Svärd
    Anna Svärd
  • Hej Anna,

    Tack för din fråga,

    Mejla in ditt ärende till vår service & reklamations avd på adressen service@fmm-mora.com. Skriv också där era kontaktuppgifter.

    Så hör vi av oss,

    Mvh

    Per-Erik Kundsupport

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.