Till senaste kommentaren

Vill reklamera vår duschblandare som vi har i vår brf. nyproduktion via Bonava.

Duschblandaren har många bubblor, släppt i kromen och har nu även börjat läcka.
Se bifogad bild.

Lotta Strömberg

Kommentarer

  • Hej Lotta

    Självklart kommer jag att hjälpa dig med en ny produkt!
    Återkom till mig med kvitto på produkten (som visar både ålder och produktnummer, så rätt artikel skickas) namn, adress samt mobilnummer så skickas en ny ersättningsprodukt och du får avisering när den kan hämtas, bifogar där en returfraktsedel för kostnadsfri retur av den ni byter ut.

    Med vänliga hälsningar
    Ann Kundsupport
  • Hej igen, då vi inte köpt in den själva, utan ingick i nyproduktion via JM ab/Bonava, så har vi inget kvitto. Hur gör vi då?
    Lotta Strömberg
  • Hej, bifogar bilder ifrån vår bopärm.Har inget kvitto, då vi köpt nyproduktion via Bonava och blandaren fanns med vid köpet.

    Adress;
    Lotta Strömberg
    Bränningevägen 28 B
    120 58 ÅRSTA
    073-946 81 51
    Lotta Strömberg
  • Det duger jättebra

    skickar en ny blandare till er
    bifogar en retursedel till den felaktiga

    Ha en fortsatt fin dag  Mvh Ann
    Ann Kundsupport

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.